Gre za uravnoteženje gum, natančneje izravnavanje sil glede na os platišča, do katerih pride zaradi neenakomerne razporeditve mase na gumi ter na platišču. Če so gume neuravnotežene, prihaja med vožnjo do tresenja, ki se prenaša prek volana in karoserije.
Kakovostno centriranje gum zagotavlja varno in udobno vožnjo, podaljšuje življenjsko dobo pnevmatik ter zmanjšuje obrabo pomembnih zglobov v podvozju. V nasprotnem primeru se gume pri vožnji po avtocesti obrabljajo veliko hitreje, poškodujejo pa se volanski kočniki ter kolesni ležaji, prihaja tudi do puščanja hidravlične tekočine. Da o hrupu in tresljajih, ki vplivajo na koncentracijo voznika med vožnjo, niti ne govorimo
Na to odločitev lahko vpliva več dejavnikov. Odvisno je v kakšnih razmerah največkrat vozite, kakšen je vaš slog vožnje, ali prevozite veliko kilometrov..
Izberite pnevmatike, ki imajo dobre zmogljivosti v najslabših vremenskih in cestnih pogojih, ki jih lahko srečate.
Predno pa se odpravite na menjavo gum, pa preverite njihovo ustreznost. Za varnost vas in vaših potnikov, je ključnega pomena pravilen zračni tlak v pnevmatikah Če boste vozili s prenizkim tlakom, se bodo pnevmatike hitreje obrabile in kar je najhujše- lahko imate težave pri zaviranju.
Naslednja stvar je starost same pnevmatike. Po štiriletni uporabi pnevmatike je potrebno razmišljati o nakupu nove.
Veliko vas sprašuje, v čem je razlika med premontažo in previjačenjem pnevmatik. Ključnega pomena je, ali boste montirali gume s platišči ali brez.
Če boste montirali kupljene ali shranjene gume brez platišč, potem je potrebna premontaža pnevmatik. Uporabili boste ista platišča, na katerih imate pnevmatike, ki jih trenutno uporabljate.
Če boste montirali gume s platišči, je potrebno previjačenje pnevmatik. To pomeni, da imate dvoja platišča, zimske pnevmatike boste shranili s platišči.
Če povzamemo: premontaža pomeni, da stare gume demontiramo s platišča in montiramo nove gume. Previjačenje pomeni, da gume s platiščem odvijačimo in previjačimo nove gume s platišči.